مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 22 آبان 1398 ساعت 09:052019-11-13سياسي

بررسی فرصت های تحول در سازمان قضایی نیروهای مسلح


همایش فرصت های تحول در سازمان قضایی نیرو های مسلح از صبح امروز با حضور مدیران ارشد این سازمان در قم آغاز به کار کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری صدا و سیما مرکز قم، حجت الاسلام و المسلمین شکرالله بهرامی رییس سازمان قضایی نیرو های مسلح در مراسم آغاز این همایش برگزاری این مراسم را در راستای تاکیدات مقام معظم رهبری مبنی بر تحول در قوه قضاییه دانست و گفت: در این همایش تلاش می کنیم ضمن بررسی و رفع مشکلات موجود برنامه های تحول را آغاز کنیم.

وی اعتماد سازی در نیرو های مسلح را از سیاست های این سازمان ذکر کرد و گفت: برنامه های آگاه سازی نیرو های مسلح در این راستا به طور مداوم در حال اجراست تا جایی که سال گذشته بیش از یک میلیون و 300 هزار نفر ساعت برنامه در این جهت اجرا شده است.

رییس سازمان قضایی نیرو های مسلح با اشاره به اینکه امسال هم تاکنون بیش از 330 هزار نفر ساعت برنامه آگاه سازی اجرا شده است، گفت: نتیجه این برنامه ها کاهش چشمگیر ورودی پرونده به سازمان بوده است.

معاون قضایی و حقوقی سازمان قضایی نیرو های مسلح نیز در این همایش از برگزاری جشنواره رای برتر ویژه انتخاب آرای برتر صادره قضات سازمان قضایی نیرو های مسلح خبر داد و گفت: کارگاه آموزشی قضات این سازمان نیز به صورت سراسری دی ماه امسال در مشهد مقدس برگزار خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بررسی فرصت های تحول در سازمان قضایی نیروهای مسلح

بررسی فرصت های تحول در سازمان قضایی نیروهای مسلح