مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 22 آبان 1398 ساعت 09:002019-11-13سياسي

تداوم انقلاب اسلامی مصداق عمل خداوند به وعده هایش است


جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران، گفت: مصداق عمل کردن خدا به وعده هایش را می توان در طول 40 سال پیروزی انقلاب اسلامی مشاهده کرد.

- ایسنا/کردستان جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران، گفت: مصداق عمل کردن خدا به وعده هایش را می توان در طول 40 سال پیروزی انقلاب اسلامی مشاهده کرد.

سردار علی فدوی امروز چهارشنبه (22 آبان ماه) در مراسم تودیع و معارفه فرمانده سپاه بیت المقدس کرستان اظهار کرد: روز مولود پیامبر(ص) روز مبارکی است و این باید مبنای مسلمانان قرار گیرد و سیره پیامبر باید به عنوان سنت حسنه ادامه داشته باشد.

وی افزود: وقتی بحث کردستان مطرح می شود در ابتدا می بایست یاد شود از بزرگ مردانی که بیش از 40 سال در این خطه خدمت و جانفشانی کردند و شهید شدند، چرا که بسیاری از فرماندهان بزرگ سپاه در این خطه به شهادت رسیده اند و گرامی داشت یاد و خاطره آن ها وظیفه همگان است.

جانشین فرمانده کل سپاه با تاکید بر اینکه راه شهدا در این خطه باید ادامه یابد گفت: پیروزی انقلاب اسلامی در پی نهضتی که رهبر و جلودار آن فرزند پیامبر و حضرت امام بود، جهانی شد و پیروزی انقلاب اسلامی را به دنبال داشت.

وی ادامه داد: استکبار جهانی بیش از 40 سال است که مبارزه علیه نظام را ادامه می دهد و تصور می کرد که می تواند انقلاب را شکست دهد، اما با وجود تداوم توطئه های دشمن در همه جا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تداوم انقلاب اسلامی مصداق عمل خداوند به وعده هایش است

تداوم انقلاب اسلامی مصداق عمل خداوند به وعده هایش است