مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 22 آبان 1398 ساعت 08:452019-11-13سياسي

هر زمان شورای نگهبان جلوی نفوذی ها را می گیرد، دشمن هیاهو می کند


اگر دشمن احساس کند راه های نفوذ بسته می شود، غوغا و ذهن مردم را مغشوش می کند؛ برای دشمن یک کرسی مجلس هم مهم است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری صدا وسیما، مرکز خراسان رضوی، به نقل از پایگاه اطلاع رسانی شورای نگهبان، حجت الاسلام والمسلمین مروی تولیت آستان قدس رضوی صبح امروز در همایش سراسری هیأت های نظارت بر انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی که در مشهد مقدس در حال برگزاری است، با تبریک ایام میلاد پیامبر عظیم الشان اسلام و میلاد حضرت امام صادق (ع) و هفته وحدت گفت: امیدواریم با عنایت خودشان از امت پیامبر (ص) و از شیعیان راستین امام صادق (ع) باشیم.

وی با اشاره به مسئولیت حساس ناظران شورای نگهبان گفت: بر اساس روایتی از پیامبر، دشمنان شما را رها نمی کنند و در صورت امکان جنگ می کنند تا دینتان را از شما بگیرند، چیزی که امروز مشاهده می کنید.

تولیت آستان قدس تأکید کرد: آمریکا دین ما را می خواهد و هدف نهایی شان سبک زندگی دینی و ارزش های دینی ما است که می خواهند تغییر دهند.

حجت الاسلام و المسلمین مروی سلب اعتماد به نفس مردم را مصداق جنگ نرم دانست و گفت: سال ها رهبری معظم انقلاب با نگاه عمیق و تیزبینی که دارند مسأله نفوذ را مطرح کردند که یک مسأله تاریخی است و مقام معظم رهبری در سال های اخیر بیشتر به این مسأله پرداخته اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هر زمان شورای نگهبان جلوی نفوذی ها را می گیرد، دشمن هیاهو می کند

هر زمان شورای نگهبان جلوی نفوذی ها را می گیرد، دشمن هیاهو می کند