مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 22 آبان 1398 ساعت 08:432019-11-13اقتصادي

همکاری فائو و ایران برای بهبود نظام پایش کشاورزی کشور


سازمان خواروبار و کشاورزی ملل متحد (فائو) در گزارش تازه خود از همکاری فائو با ایران برای استفاده از تصاویر ماهواره ای چند زمانه در تقویت توان وزارت جهاد کشاورزی در زمینه جمع آوری بهنگام اطلاعات محصولات کشاورزی کشور خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس، گزارش تازه سازمان خواروبار و کشاورزی ملل متحد (فائو) در خصوص نتایج مرحله اول پروژه بهبود نظام های پایش کشاورزی جمهوری اسلامی ایران از طریق تصاویر ماهواره ای نشان دهنده کارایی استفاده از تصاویر ماهواره ای چند زمانه باکیفیت در تقویت توان وزارت جهاد کشاورزی جهت جمع آوری بهنگام اطلاعات محصولات و عرصه های کشاورزی است، قابلیتی که می تواند در زمینه پایش، ارزیابی و برنامه ریزی کشاورزی کشور مورد استفاده قرار گیرد.

داگلاس موچونی، مسؤول واحد اطلاعات زمین مکانی فائو با اشاره به اجرای این پروژه مشترک با همکاری دولت ایران می گوید: ما در حال همکاری با ایران در زمینه استفاده از فناوری های پیشرفته زمین مکانی برای حمایت از توسعه شیوه ها، همچنین سیاست گذاری ها و شرایط سرمایه گذاری به منظور توسعه پایدار کشاورزی در شرایط تغییرات اقلیمی در ایران هستیم.

وی در ادامه افزود: رخدادهای شدید و مکرر اقلیمی، همچون سیل، خشکسالی و سرمازدگی تأثیراتی مخرب بر تولیدات کشاورزی ایران دارند و این مسئله ن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

همکاری فائو و ایران برای بهبود نظام پایش کشاورزی کشور

همکاری فائو و ایران برای بهبود نظام پایش کشاورزی کشور