مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 22 آبان 1398 ساعت 08:042019-11-13حوادث

بیش از 7 تن برنج قاچاق توسط ماموران گمرک خسروی کشف شد


ماموران گمرک خسروی 7 تن و 360 کیلو گرم برنج خارجی قاچاق که صادرات آن ممنوع است را از قاچاقچیان کشف کردند.

- بیش از 7 تن برنج قاچاق توسط ماموران گمرک خسروی کشف شد مدیرکل گمرک استان کرمانشاه گفت: ماموران گمرک خسروی 7 تن و 360 کیلو گرم برنج خارجی قاچاق که صادرات آن ممنوع است را از قاچاقچیان کشف کردند.

خلیل حیدری امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در کرمانشاه، اظهار داشت:در پی اقدامات و تدابیر کنترلی و با رصد و هوشیاری ماموران گمرک خسروی 7 تن و 360 کیلوگرم  برنج خارجی قاچاق که صادرات آن ممنوع بوده را از قاچاقچیان کشف کرده اند.

  مدیرکل گمرک استان کرمانشاه گفت: ماموران گمرک خسروی حین ارزیابی کامیونی که تبا عنوان محموله پودر کربنات کلسیم در بسته های پلاستکی و بصورت پالتی به محوطه گمرک وارد شد بود، مشکوک شده که پس از بررسی دقیق تر متوجه برنج های قاچاق که  در درون کیسه های پلاستیکی پودرکربنات جاسازی شده بود شدند.

وی افزود: این قاچاقچیان سعی داشتند محموله  خود از طریق مرز خسروی به کشور عراق ارسال کنند که پس از بازرسی فیزیکی کالا توسط کارکنان گمرک کالا ضبط شد.

ناظرگمرکات استان کرمانشاه اضافه کرد: مأموران گمرک پس از کشف این محموله با تشکیل صورتجلسه قاچاق، کالای مکشوفه را برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی تحویل دادند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بیش از 7 تن برنج قاچاق توسط ماموران گمرک خسروی کشف شد

بیش از 7 تن برنج قاچاق توسط ماموران گمرک خسروی کشف شد