مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 22 آبان 1398 ساعت 08:042019-11-13سياسي

امروز با جنگ همه جانبه از سوی دشمن مواجه هستیم


هیأت های اندیشه ورز می بایست با خلاقیت و ابتکار ،مدیریت منابع و دسترسی به منابع مولد، راه های برون رفت از تحریم های نظام سلطه علیه جمهوری اسلامی ایران را در اولویت برنامه های خود قرار دهند .

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از روابط عمومی وزارت دفاع آیین گشایش هیأت اندیشه ورزی منابع انسانی وزارت دفاع با حضور جانشین وزیر دفاع، معاون منابع انسانی ستاد کل نیروهای مسلح، رییس بازرسی وزارت دفاع، مدیران عامل و معاون منابع انسانی وزارت دفاع برگزار شد.

جانشین وزیر دفاع در این مراسم با تبریک میلاد حضرت رسول و امام جعفر صادق(ع) تشکیل نیاز مجموعه اندیشه ورز را بنا به تدبیر مقام معظم رهبری(مدظله العالی) یکی از مسائل حائز اهمیت در شرایط کنونی کشور عنوان کرد و گفت: امروز با جنگ همه جانبه از سوی دشمن به خصوص در عرصه فرهنگی و اقتصادی مواجه هستیم و تشکیل این هیأت در این برهه بیش از هر زمان دیگر لازم و حیاتی است.

سردار سرتیپ پاسدار تقی زاده بکارگیری نظریه پردازان و اندیشمندان برای حل مسائل کلان و همچنین ارائه تحلیل ها و دستورالعمل ها برای سیاست گذاری لازم را خروجی تشکیل هیأت های اندیشه ورز برشمرد و تصریح کرد: هیئت های تخصصی اندیشه ورز در وزارت دفاع متشکل از گروهی از نفرات خبره ی صاحب فکر و اندیشه و نوآور است که بر اساس روش های جمع اندیشی و بهره گیر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امروز با جنگ همه جانبه از سوی دشمن مواجه هستیم

امروز با جنگ همه جانبه از سوی دشمن مواجه هستیم