مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 22 آبان 1398 ساعت 07:582019-11-13سياسي

برگزاری 1800 برنامه فرهنگی در کتابخانه های عمومی قم


مدیرکل کتابخانه های عمومی استان قم گفت: در هشت ماهه نخست امسال در 23 کتابخانه عمومی استان بیش از 1800 برنامه کتاب خوانی، آموزشی و هنری برگزار شده است.

- ایسنا/قم مدیرکل کتابخانه های عمومی استان قم گفت: در هشت ماهه نخست امسال در 23 کتابخانه عمومی استان بیش از 1800 برنامه کتاب خوانی، آموزشی و هنری برگزار شده است.

حجت الاسلام امیرعطاالله جباری در گفت و گو با ایسنا اضافه کرد: بخش کودک و نوجوان کتابخانه های عمومی قم 680 برنامه را در قالب نشست های جمع خوانی، قصه گویی، شعرخوانی نقاشی و کاردستی و هنرهای سنتی همانند آموزش سفالگری و طراحی و خطاطی را ویژه کودک و نوجوان و جوان برگزار کرد.

وی به تشکیل 400 نشست آموزشی همانند کارآفرینی، گویندگی و آشنایی با مشاغل برای اعضای کتابخانه ها و کارکنان اشاره کرد و افزود: به مناسبت های مختلف231نمایشگاه موضوعی کتاب در مناسبت های ملی و مذهبی در 23 کتابخانه های عمومی برپا شده است.

مدیرکل کتابخانه های عمومی استان قم اضافه کرد:142 نشست مطالعاتی در هشت ماهه اول امسال در قالب روخوانی، جمع خوانی و معرفی و بررسی کتاب و نشست های ادبی و نویسندگی خلاق و داستان نویسی برگزار شده است.

جباری همچنین به 125نشست کتاب خوان کتابخانه ای در تمامی گروه های سنی با موضوعات مختلف اشاره کرد و افزود: 76 مشاوره تحصیلی و روان شناسی و مشاور


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری 1800 برنامه فرهنگی در کتابخانه های عمومی قم

برگزاری 1800 برنامه فرهنگی در کتابخانه های عمومی قم