مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 22 آبان 1398 ساعت 07:522019-11-13اجتماعي

فقط 20 درصد مدارس دلوار هوشمند است/ این وضعیت زیبنده نیست


مدیرکل آموزش و پرورش استان بوشهر گفت: فقط 20 درصد مدارس منطقه دلوار هوشمند هستند و این وضعیت زیبنده این منطقه نیست.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، علیمراد کرمی صبح چهارشنبه در نشست شورای آموزش و پرورش منطقه دلوار اظهار داشت: 12 مدرسه منطقه دلوار وضعیت مناسبی از لحاظ ایمنی و زیرساختی ندارند و باید عمیات بهسازی انجام شود.

مدیرکل آموزش و پرورش استان بوشهر اضافه کرد: بهسازی فضاهای تخریبی با توجه به محدودیت های مالی آموزش و پرورش نیاز به همکاری خانواده ها و خیران مدرسه ساز دارد.

کرمی با تاکید بر هوشمندسازی مدارس خاطرنشان کرد: با وجود اینکه هنوز با فرهنگ هوشمندسازی مدارس به صورت اصولی فاصله داریم ولی باید خود را به قافله تمدن رساند و عقب ماندن مدارس از هوشمندسازی مشکلات آتی را در بر خواهد داشت.

وی با بیان اینکه فقط 20 درصد مدارس منطقه دلوار هوشمند هستند یادآور شد: این درصد هوشمندسازی در مدارس دلوار زیبنده این منطقه نیست و خواهان همکاری مسئولان و مردم منطقه دلوار با آموزش و پرورش در این موضوع هستیم.

مدیرکل آموزش و پرورش استان بوشهر تربیت دانش آموزان را بر فعالیت های عمرانی ارجح تر دانست و گفت: اگر فعالیت فرهنگی به طور مناسب انجام شود اثر ماندگارتری نسبت به کارهای عمرانی دارد و شهرداری ها و دهیاری ها از همکاری در تربیت دانشآموزان شهر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فقط 20 درصد مدارس دلوار هوشمند است/ این وضعیت زیبنده نیست

فقط 20 درصد مدارس دلوار هوشمند است/ این وضعیت زیبنده نیست