مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 22 آبان 1398 ساعت 07:472019-11-13اقتصادي

داد فرماندار اردکان هم به خاطر گرانی زمین و مسکن درآمد


فرماندار اردکان بابیان اینکه در حال حاضر باقیمت بسیار بالا و گرانی بیش ازحد زمین و مسکن در سطح شهر اردکان روبرو هستیم، گفت: حتی در مواردی این قیمت ها از شهر یزد نیز بالاتر است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اردکان، بهروز شهابی زاد صبح امروز در جلسه شورای مسکن شهرستان اردکان با اشاره به رشد صنعت و مهاجرپذیر بودن این شهرستان در سال های اخیر گفت: در این مدت شاهد رشد بی سابقه جمعیت بوده ایم به گونه ای که 55 درصد رشد افزایش جمعیت داشتیم که در کشور در رتبه اول قرار دارد.

وی بابیان اینکه تمکن و گردش مالی خوب برای عده ای از افراد در اردکان یکی دیگر از دلایل افزایش جمعیت است، افزود: ما در حال حاضر با معضل گرانی بیش ازحد قیمت زمین و همچنین کمبود مسکن روبرو هستیم و در کنار آن با بلاتکلیف بودن زمین های کشاورزی نیز به دلیل کمبود آب جهت کشت و کار و عدم تغییر کاربری آن مواجه هستیم.

فرماندار اردکان اظهار داشت: الآن باقیمت بسیار بالا و گرانی بیش ازحد زمین و مسکن در سطح شهر اردکان روبرو هستیم که حتی در مواردی قیمت ها از شهر یزد نیز بالاتر است که این موضوع باعث گرانی اجاره بهای منازل مسکونی هم شده است.

وی گفت: در راستای کاهش قیمت زمین و مسکن، طرح شناسایی و بررسی زمین های مازاد دولتی که قابلت واگذاری دارد، زمین های موقوفه و همچنین احداث شهرک جدید د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

داد فرماندار اردکان هم به خاطر گرانی زمین و مسکن درآمد

داد فرماندار اردکان هم به خاطر گرانی زمین و مسکن درآمد