مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 22 آبان 1398 ساعت 07:422019-11-13اقتصادي

آموزش های مهارتی متناسب با دریا در استان بوشهر گسترش می یابد


مدیر کل آموزش فنی و حرفه ای بوشهر از ارائه آموزش های فنی و حرفه ای بر اساس نیاز منطقه ای خبر داد و گفت: آموزش های مهارتی متناسب با دریا در استان بوشهر گسترش می یابد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، عبدالمجید دراهکی صبح چهارشنبه در نشست شورای اداری آموزش فنی و حرفه ای استان بوشهر با تاکید بر ضرورت حمایت از حرفه آموزان و جوانان، اظهار داشت: باید تجهیزات و مجوزهای اولیه اشتغال به مهارت آموزان داده شود تا در سال رونق تولید رونق بیشتری به بازار کار بدهند.

مدیر کل آموزش فنی و حرفه ای بوشهر با انتقاد از اینکه بسیاری از جوانان نگاه به پشت میزنشینی و مدرک گرایی دارند، اظهار کرد: باید عدم پشت میزنشینی و مدرک گرایی در جامعه فرهنگ سازی شود چرا که مهارت افزایی بسیاری از مشکلات اجتماعی را کاهش می دهد.

وی با بیان اینکه وجود صنایع دریایی و مرز آبی طولانی فرصت های مهمی در عرصه اشتغال با محور دریا در استان بوشهر فراهم کرده است، گفت: استان بوشهر دارای مرز دریایی طولانی با خلیج فارس است و صنایع دریایی در استان فعال است، بنابراین آموزش مهارتی در این عرصه باید به صورت ویژه در دستور کار قرار گیرد.

وی با بیان اینکه سیاست سازمان آموزش فنی و حرفه ای مدیریت محلی آموزش ها و برنامه ریزی متناسب با ظرفیت های هر منطقه است، اظهار داشت: روسای مراکز و کارشناسان مش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آموزش های مهارتی متناسب با دریا در استان بوشهر گسترش می یابد

آموزش های مهارتی متناسب با دریا در استان بوشهر گسترش می یابد