مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 22 آبان 1398 ساعت 06:512019-11-13اقتصادي

تولید 1700 تن ماهی در دریاچه کارون 4 چهارمحال و بختیاری


رییس سازمان جهادکشاورزی چهارمحال و بختیاری گفت: از ابتدای امسال تاکنون بیش از یک هزار و 700 تن ماهی در قالب طرح پرورش در قفس در دریاچه سد کارون 4 تولید و روانه بازار شد.

- ایسنا/چهارمحال و بختیاری رییس سازمان جهادکشاورزی چهارمحال و بختیاری گفت: از ابتدای امسال تاکنون بیش از یک هزار و 700 تن ماهی در قالب طرح پرورش در قفس در دریاچه سد کارون 4 تولید و روانه بازار شد.

به نقل از روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی چهارمحال و بختیاری، ذبیح الله غریب اظهار کرد: در راستای اجرای طرح های اقتصاد مقاومتی، افزایش تولید و استفاده بهینه از منابع آبی استان، در 4 سال گذشته برنامه ریزی منسجم طرح پرورش ماهی در قفس، پشت سدهای بزرگ منطقه در دستورکار قرار گرفت.

وی گفت: اجرای دستورالعمل سازمان شیلات برای پرورش ماهی در قفس در بزرگترین سد بتونی قوسی کشور به تایید کارشناسان وزارت نیرو، سازمان شیلات و محیط زیست رسیده است.

غریب با اشاره به اینکه این استان با تولید سالانه 24 هزار تن ماهی سردابی رتبه نخست کشور را دارد، خاطرنشان کرد: با توجه به بالا بودن نرخ بیکاری در استان و ایجاد اشتغال در بخش آبزی پروری استان یک ضرورت است.

انتهای پیام


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تولید 1700 تن ماهی در دریاچه کارون 4 چهارمحال و بختیاری

تولید 1700 تن ماهی در دریاچه کارون 4 چهارمحال و بختیاری