مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 22 آبان 1398 ساعت 06:412019-11-13ورزشي

پیست تارتان اراک سومین پیست فول کشور


پیشکسوت دو و میدانی کار استان مرکزی می گوید: پیست تارتان شهدای پنجم مرداد اراک سومین پیست فول کشور است که اگر مدیریت شود 30 سال عمر می کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اراک، 12 سال پیش سکان هدایت دو و میدانی استان مرکزی به یک ملی پوش دو و میدانی واگذار شد که نزدیک به 70 مدال رنگارنگ در مسابقات بین المللی، کشوری و قهرمانی آسیا کسب کرده و به مدت 9 سال هم رکورددار دو 400 متر با مانع ایران بوده است.

مجید فروتن نیا که خود دانش آموخته تربیت بدنی است، توانسته با تمام کمبودها و نداشتن پیست تارتان و استاندارد و در پیستی خاکی با چاله چوله های فراوان دومیدانی راکد استان را دوباره جان تازه بخشید تا امروز استان مرکزی  در رده سنی پایه به خصوص بانوان به یکی مدال آورترین استان های کشور تبدیل شود.

برای آگاهی از وضعیت و برنامه های هیئت دوومیدانی استان خبرنگار ورزشی فارس گفت وگویی را با مجید فروتن نیا به شرح زیر ترتیب داده است.

فارس: اولویت های هیئت استان دو و میدانی استان مرکزی درحال حاضر چیست؟ فروتن نیا: از نهم تیرماه سال گذشته که تنها پیست خاکی مجموعه ورزشی شهدای پنجم مرداد اراک خاک برداری شد در این مدت ما در سطح استان حتی یک پیست خاکی برای تمرین نداشتیم، در سطح استان دو پیست خاکی قابل تمرین کردن داشتیم که در شهرهای اراک و خمین است که هر دو خاک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیست تارتان اراک سومین پیست فول کشور

پیست تارتان اراک سومین پیست فول کشور