مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 22 آبان 1398 ساعت 06:202019-11-13سياسي

فرزندان؛ اولین قربانیان چندهمسری


یک روانشناس اجتماعی ضمن تشریح آسیب های چند همسری بر بنیان خانواده می گوید: اولین گروهی که با تعدد زوجات بدترین آسیب را متحمل می شوند، فرزندان هستند.

- یک روانشناس اجتماعی ضمن تشریح آسیب های چند همسری بر بنیان خانواده می گوید: اولین گروهی که با تعدد زوجات بدترین آسیب را متحمل می شوند، "فرزندان" هستند.

مهرداد فلاطونی در گفت وگو با ایسنا، اظهار کرد: اولین مسئله ای که در زمینه چند همسری باید مد نظر قرار گیرد، این است که پدری که از ازدواج های مختلف دارای فرزند می شود، چگونه می تواند عدالت پدری را میان آنها برقرار کند؟ چگونه می تواند وظایف پدری را به درستی انجام دهد؟.

وی با اشاره به تاثیر چند همسری بر فرزندان گفت: تحقیقات نشان داده کودکانی که در خانواده های چند همسری رشد کرده اند به سمت بزهکاری سوق داده می شوند، رفتارهای پرخطر در آنها بروز می یابد، گوشه گیر می شوند و نمی توانند تعاملات اجتماعی خوبی با دیگران برقرار کنند که همه این مسائل می تواند کیفیت زندگی آینده شان را نیز کاهش دهد.

به گفته فلاطونی، کودکانی که پدرشان چند همسر دارند با اولین مسئله ای که مواجه می شوند این است که دوستان و همکلاسی های آنها شروع به تمسخر کردن آنها می کنند، با گذشت زمان این تمسخر آنها را درگیر عقده های درونی از جمله عقده خودکم بینی کرده و در ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فرزندان؛ اولین قربانیان چندهمسری

فرزندان؛ اولین قربانیان چندهمسری