مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 22 آبان 1398 ساعت 06:202019-11-13سياسي

بیش از 5 هزار طرح اشتغالزایی در سیستان و بلوچستان افتتاح شد


5 هزار و 11 طرح اشتغالزایی به همت بنیاد برکت و با حضور رییس ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) در سیستان و بلوچستان به بهره برداری رسید.

- زاهدان- 5 هزار و 11 طرح اشتغالزایی به همت بنیاد برکت و با حضور رییس ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) در سیستان و بلوچستان به بهره برداری رسید.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی استانداری سیستان و بلوچستان، محمد مخبر رییس ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره)در آیین افتتاح این طرح ها که به صورت نمادین در شهرستان دلگان برگزار شد، اظهار داشت: این میزان طرح در 14 شهرستان و 800 روستای سیستان و بلوچستان به بهره برداری رسید.

وی بیان کرد: با افتتاح این طرح ها برای 14 هزار و 30 نفر به طور مستقیم و غیر مستقیم شغل ایجاد می شود.

وی با بیان اینکه این ستاد متعهد به ایجاد 40 هزار شغل در سیستان و بلوچستان شده است گفت: تاکنون 30 هزار شغل ایجاد شده که تا دهه فجر امسال 10هزار شغل دیگر نیز ایجاد می شود.

رییس ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) اظهار داشت: طرح ارائه خدمات پزشکی از راه دور نیز در هفت شهر سیستان و بلوچستان آغاز شده و در حال اجراست.

وی همچنین قول ساخت مرکز دیالیز دلگان، مرکز شبانه روزی برای دختران بازمانده از تحصیل در بخش جلگه چاه هاشم و اهدای 200 سری جهیزیه و پنج هزار بسته لوازم تحریر را در این شهرستان داد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بیش از 5 هزار طرح اشتغالزایی در سیستان و بلوچستان افتتاح شد

بیش از 5 هزار طرح اشتغالزایی در سیستان و بلوچستان افتتاح شد