مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 22 آبان 1398 ساعت 06:182019-11-13اجتماعي

پیش بینی بارش برف در مناطق زلزله زده


مدیرکل پیش بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی ضمن اشاره به ورود سامانه بارشی جدید به کشور و کاهش محسوس دما در برخی مناطق گفت: در مناطق زلزله زده کشور طی هفته آینده بارش پراکنده باران و برف رخ خواهد داد.

- صادق ضیاییان در گفت وگو با ایسنا، با بیان این که طی امروز (22 آبان ماه) و صبح فردا (23 آبان ماه) در اکثر مناطق کشور جوی آرام و پایدار حاکم است، اظهار کرد: در شهرهای صنعتی و پرجمعیت افزایش غلظت آلاینده های جوی و کاهش کیفیت هوا پیش بینی می شود.

وی ادامه داد: از بعد از ظهر فردا تا اواخر روز شنبه (25 آبان ماه) در سواحل دریای خزر و استان های اردبیل و خراسان شمالی ابرناکی، بارش متناوب باران، وزش باد شمالی و کاهش تدریجی هوا پیش بینی می شود که شدت بارش طی روز جمعه (24 آبان ماه) خواهد بود.

مدیرکل پیش بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی در ادامه اظهارکرد: از بعد از ظهر جمعه (24 آبان ماه) با ورود سامانه بارشی به جنوب غرب کشور در استان های خوزستان، چهارمحال و بختیاری و کهکیلویه و بویراحمد و با تقویت سامانه بارشی شمال کشور در دامنه های جنوبی البرز مرکزی بارش آغاز می شود.

به گفته ضیاییان از روز شنبه (25 آبان ماه) سامانه بارشی جنوب غرب کشور تقویت می شود و در جنوب غرب، غرب و غرب استان های بوشهر، فارس و شمال خلیج فارس رگبار و رعد و برق و وزش باد شدید موقتی پی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیش بینی بارش برف در مناطق زلزله زده

پیش بینی بارش برف در مناطق زلزله زده