مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 22 آبان 1398 ساعت 06:182019-11-13سياسي

برگزاری مسابقات مناظره رشد اندیشه های سالم را در پی دارد


عضو هیات داوری مسابقات مناظره دانشجویی دانشگاه جامع علمی کاربردی گیلان، برگزاری کرسی های آزاد اندیشی و مسابقات مناظره رفع تردید از فضای دانشجویی و رشد اندیشه های سالم را در پی دارد.

- ایسنا/گیلان عضو هیات داوری مسابقات مناظره دانشجویی دانشگاه جامع علمی کاربردی گیلان، برگزاری کرسی های آزاد اندیشی و مسابقات مناظره رفع تردید از فضای دانشجویی و رشد اندیشه های سالم را در پی دارد.

مهدی عاشورنیا در حاشیه برگزاری سومین مرحله مسابقات مناظره دانشجویی در گفت وگو با ایسنا، در خصوص آداب مناظره هدفمند، اظهار کرد: بدون تردید مناظره های دانشجویی مانند هر رخداد فرهنگی و اجتماعی دیگر نیازمند وجود آدابی از سوی شرکت کنندگان است که رعایت آن تاثیر مثبت بر روی بینندگان و مخاطبان می گذارد؛ این آداب به دو دسته فرم و محتوای ارائه تقسیم بندی می شوند.

عضو هیات داوری این دوره از مسابقات مناظره دانشجویی افزود: از جنبه فرم ارائه می توان به رعایت اخلاق، وزانت ادبی، حفظ حرمت اشخاص، انتخاب سبک مناسب مناظره، زمان بندی مناسب و تعهد به انجام بحث در چهارچوب گزاره اشاره نمود.

در حیطه محتوای مطالب ارائه شده نیز می توان به تحقیق و پژوهش در ارتباط با موضوع، شناخت مساله و پرداختن به نظریات موجود، جمع آوری و رجوع به منابع مناسب، استفاده از گزاره های منطقی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری مسابقات مناظره رشد اندیشه های سالم را در پی دارد

برگزاری مسابقات مناظره رشد اندیشه های سالم را در پی دارد