مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 22 آبان 1398 ساعت 06:102019-11-13اقتصادي

اختصاص اعتبار برای اجرای عملیات آبخیزداری در خنداب


13 میلیارد و 300 میلیون ریال اعتبار از محل صندوق توسعه ملی برای اجرای عملیات آبخیزداری در شهرستان خنداب اختصاص یافت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری صداوسیما مرکز اراک؛ رییس اداره منابع طبیعی وآبخیزداری شهرستان خنداب گفت: 13 میلیارد و 300 میلیون ریال اعتبار از محل صندوق توسعه ملی برای اجرای عملیات آبخیزداری و مدیریت حوزه های آبخیز خنداب اختصاص یافت که در این راستا 10 هزار و 500 مترمربع خاکریزی برای بازسازی و مرمت سامانه پخش سیلاب انجام شد.

صفری افزود: اجرای این عملیات علاوه بر جلوگیری از بروز سیلاب در مناطق شهری این شهرستان، افزایش نفوذ آب، کمک به بهبود سطح سفره های زیر زمینی و جلوگیری از فرسایش آبی در منطقه را به همراه دارد.

او گفت: 100 هکتار عملیات کپه کاری و کشت بذر باریجه که از گیاهان بومی منطقه به شمار می رود با اختصاص این اعتبارات در روستای درمن خنداب اجرا شده است.

رییس اداره منابع طبیعی وآبخیزداری شهرستان خنداب در ادامه افزود: سه میلیارد و 130 میلیون ریال نیز از محل اعتبارات صندوق توسعه ملی برای اجرای 16 مورد بند گابیون و سازه های توری و سنگی در حوزه های آبخیز خنداب صرف شده است.

صفری گفت: هزار و 125 مترمربع عملیات سنگی و سیمی نیز با اختصاص این اعتبارات برای کنترل فرسایش خاک و کنترل رواناب در حوزه های آبخیز خنداب اجرا شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اختصاص اعتبار برای اجرای عملیات آبخیزداری در خنداب

اختصاص اعتبار برای اجرای عملیات آبخیزداری در خنداب