مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 21 آبان 1398 ساعت 23:002019-11-12بين الملل

خارجی ها بهتر است لبنان را راحت بگذارند


از خارج از کشور چیز هایی درخواست می شود که امکان اجرای آن ها وجود ندارد، بهتر است لبنان را راحت بگذارند - رییس جمهور لبنان در گفتگویی تلویزیونی از کاخ ریاست جمهوری (کاخ بعبدا)، با بیان این مطلب افزود به دست آوردن اعتماد مردم که طرحی در چارچوب نقشه راهی است که برای تحقق اصلاحات در کشور آماده شده است به زمان نیاز داریم.

وی با اشاره به تداوم اعتراضات در مناطق مختلف لبنان گفت خواسته های معترضان، خواسته های درستی است و من نیز خواسته ام تا مطالباتشان را بشنوم، اما هنوز پاسخی نشنیده ام.

رییس جمهور لبنان با بیان اینکه جز با نیت سازندگی کشور، به کرسی ریاست نرسیده است است، افزود تاریخ مبارزاتی من موجب شد تا پانزده سال از جامعه ای که بدن تعلق دارم فاصله بگیرم.

وی با اشاره به تلاش ها برای تشکیل کابینه جدید در کشور گفت در این زمینه برخی از چالش ها کنار زده شد، تا دو روز آینده نیز خواستار رایزنی ها و مشاوره هایی می شوم و منتظر پاسخ می مانم.

دولت آینده باید دولتی عملگرا و باتجربه باشد و بهتر است نخست وزیر آینده از خارج از پارلمان انتخاب شود، اما اینکه چه کسی مامور تشکیل کابینه خواهد شد، موضوعی است که رایزنی ها و مشاوره ها آن را مشخص می کند,، اما تا به الان در این زمینه به نتیجه ای نرسیده ایم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خارجی ها بهتر است لبنان را راحت بگذارند

خارجی ها بهتر است لبنان را راحت بگذارند