مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 21 آبان 1398 ساعت 16:142019-11-12اقتصادي

سرریز توسعه برای محرومین در برنامه دولت نیست


معاون رییس جمهور با اشاره به اینکه سرریز توسعه برای محرومین در برنامه دولت نیست خاطرنشان کرد: اما با این وجود دولت برنامه ویژه ای برای حمایت از محرومان را در دستور کار دارد.

- ایسنا/کردستان معاون رییس جمهور با اشاره به اینکه سرریز توسعه برای محرومین در برنامه دولت نیست خاطرنشان کرد: اما با این وجود دولت برنامه ویژه ای برای حمایت از محرومان را در دستور کار دارد.

نوبخت امروز سه شنبه در جلسه شورای برنامه ریزی استان کردستان اظهار کرد: در حال حاضر بدترین شرایط تحریم ها را تجربه می کنیم و دشمن فقط برای تامین دارو و غذا اجازه فروش نفت را به ایران داده بود که آن هم انجام نشد.

وی افزود: ایران بین کشورهای نفت خیز بیشترین رشد را داشت اما دشمن ادامه این روند را بازداشت.

معاون رییس جمهور بیان کرد: اکنون بعد از گذشت 4 سال از تحریم های سخت کشور، هنوز فعالیت کشور ادامه دارد و درحال برگشت به شرایط عادی است.

وی افزود: جدیت موجود در این جلسه که با حضور نمایندگان دولت و مردم در حال برگزاری است، نوعی تمسخر به دشمنانی است که فکر می کردند با تحریم ها می توانند مانع توسعه کشور شوند.

نوبخت اعلام کرد: در این شرایط سخت تحریم درآمد دولت طی امسال 20 درصد افزایش داشته و تا کنون پاداش سال گذشته همه بازنشسته های کشور پرداخت شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سرریز توسعه برای محرومین در برنامه دولت نیست

سرریز توسعه برای محرومین در برنامه دولت نیست