مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 21 آبان 1398 ساعت 15:502019-11-12اقتصادي

410 بیمار صعب العلاج تحت حمایت کمیته امداد اردبیل هستند


410 بیمار صعب العلاج تحت حمایت کمیته امداد اردبیل قرار دارند که به دلیل هزینه های سنگین درمانی، فعالیت های گسترده ای برای ارائه خدمات آنها صورت می گیرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، به نقل از کمیته امداد اردبیل، علیرضا حسین نژاد با اشاره به حمایت کمیته امداد استان اردبیل از 410 بیمار صعب العلاج و سرطانی، گفت: ارائه خدمات درمانی و دارویی به بیماران صعب العلاج و زمین گیر امری ضروری است که با یاری خیران تلاش داریم بخشی از هزینه های آنها را تأمین کنیم.

وی با بیان اینکه بیش از 800 میلیون تومان در هفت ماهه سال جاری برای یاری رسانی به بیماران صعب العلاج و سرطانی هزینه پرداخت شده است، افزود: پرداخت هزینه های دارویی، آزمایشگاه، بستری و تهیه لوازم پزشکی از جمله فعالیت های کمیته امداد استان اردبیل برای رفع مشکلات درمانی بیماران صعب العلاج و سرطانی است.

حسین نژاد با اشاره به اینکه 30 درصد از اعتبارات درمانی کمیته امداد استان اردبیل در سال جاری برای بیماران صعب العلاج و سرطانی تخصیص یافته است، بیان کرد: بیماران صعب العلاج و سرطانی نسبت به سایر بیماران تحت حمایت شرایط ویژه تری دارند که با به کارگیری تمهیدات لازم می کوشیم هزینه های درمانی آنها را کاهش دهیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

410 بیمار صعب العلاج تحت حمایت کمیته امداد اردبیل هستند

410 بیمار صعب العلاج تحت حمایت کمیته امداد اردبیل هستند