مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 21 آبان 1398 ساعت 15:312019-11-12سياسي

عباس شیرینی همپا، فرماندار جدید شهرستان عباس آباد


عباس شیرینی همپا از سوی وزیر کشور به عنوان هفتمین فرماندار شهرستان عباس آباد معرفی شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری صدا و سیما مرکز مازندران ، در جلسه شورای اداری شهرستان عباس آباد که با حضور حسن نژاد معاون سیاسی امنیتی استاندار مازندران برگزار شد عباس شیرینی همپا به عنوان هفتمین فرماندار شهرستان عباس آباد معرفی شد.

معاون سیاسی امنیتی استاندار مازندران با تاکید بر اینکه انتخابات اسفند 98 باید پرشور و با حضور حداکثری مردم برگزار شود گفت: فرماندار جدید شهرستان عباس آباد باید ضمن ایجاد فضای مناسب برای حضور فرهیختگان، نخبگان، هنرمندان، ایثارگران، سرمایه گذاران و فعالان سیاسی در تمام عرصه ها از نکته نظرات ائمه جمعه و جماعات، نماینده مجلس، نهادهای عمومی و دستگاههای اجرایی در رشد، توسعه و شکوفایی این شهرستان استفاده کند.

حسن نژاد توجه به زیر ساخت های صنعت، گردشگری و رفع موانع تولید، قطعات 10 هکتاری و استفاده از آن برای فرصت های شغلی را مهم برشمرد و افزود: ارتقاء شهرک صنعتی منطقه، حمایت از سرمایه گذاران و تولید کنندگان برای رونق اقتصادی منطقه باید یکی از اولویت های فرماندار باشد.

در پایان این مراسم، از زحمات 13 ماهه جواد اصلانی در فرمانداری عباس آباد تجلیل و عباس شیرینی همپا به عنوان هفتمین فرماندار شهرستان عباس آباد معرفی شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عباس شیرینی همپا، فرماندار جدید شهرستان عباس آباد

عباس شیرینی همپا، فرماندار جدید شهرستان عباس آباد