مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 21 آبان 1398 ساعت 15:262019-11-12سياسي

قدردانی پاکستان از خدمات آستان قدس رضوی ویژه زائران اردوزبان


وزیر امور مذهبی پاکستان از خدمات و اقدامات آستان قدس رضوی ویژه زائران اردوزبان در ایام اربعین حسینی و شهادت امام رضا(ع) قدردانی کرد.

- وزیر امور مذهبی پاکستان از خدمات و اقدامات آستان قدس رضوی ویژه زائران اردوزبان در ایام اربعین حسینی و شهادت امام رضا(ع) قدردانی کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری صدا و سیما مرکز خراسان رضوی به نقل از پایگاه اطلاع رسانی آستان قدس رضوی، در حاشیه برگزاری کنفراس بین المللی رحمه للعالمین که در پاکستان برگزار شد، نورالحق قادری وزیر امور مذهبی این کشور در دیدار با رییس سازمان فرهنگی آستان قدس رضوی، از تسهیلات ویژه تشرف زائران پاکستانی به مشهد و عتبات عالیات عراق خبر داد.

قادری در این دیدار افزود: با حمایت نخست وزیر و مجلس پاکستان برنامه ویژه ای را برای حمایت و تقویت زیرساخت های زیارت مشهد و عتبات در دستور کار قرار داریم.

رییس سازمان فرهنگی آستان قدس رضوی نیز در این دیدار بر همکاری های مذهبی و فرهنگی میان دو کشور تاکید کرد.

حجت الاسلام و المسلمین حجت گنابادی نژاد با ارائه گزارشی از اقدامات آستان قدس رضوی در راستای پذیرایی از زائران پاکستانی در مرز میرجاوه و در مجموعه حرم مطهر رضوی، گفت: آستان قدس رضوی در ایام پایانی ماه صفر پذیرای 80 هزار زائر پاکستانی بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قدردانی پاکستان از خدمات آستان قدس رضوی ویژه زائران اردوزبان

قدردانی پاکستان از خدمات آستان قدس رضوی ویژه زائران اردوزبان