مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 21 آبان 1398 ساعت 14:502019-11-12سياسي

برگزاری نهمین دوره مسابقات قرآن خانواده پاسداران سپاه در مشهد


مرحله کشوری نهمین دوره مسابقات قرآنی ویژه خانواده پاسداران سپاه با حضور فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و 800 همسر و فرزند پاسدار از 22 تا 24 آبان در مشهد برگزار می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری صدا و سیما مرکز خراسان رضوی، رییس سازمان فرهنگی خانواده پاسداران سپاه گفت: سازمان فرهنگی خانواده پاسداران سپاه تنها نهاد خانوادگی نیروهای مسلح بوده که در حوزه های مختلف به خانواده پاسداران شاغل و بازنشسته ارائه خدمت دارد.

حجت الاسلام کاظم زنگنه افزود: سازمان فرهنگی خانواده پاسداران سپاه در طول سال برنامه های متعددی را برگزار می کند و برنامه پیش روی این سازمان هم نهمین دوره مسابقات قرآنی کشوری ویژه خانواده پاسداران سپاه است و اختتامیه این رویداد قرآنی هم در تالار قدس حرم مطهر رضوی برگزار خواهد شد.

وی تصریح کرد: این مسابقات در 6 رشته قرائت تحقیق، قرائت ترتیل، مفاهیم و حفظ های 10، 20 و 30 جزء قرآن کریم ویژه همسران و فرزندان پاسداران سپاه است و در مسابقات مقدماتی از 53 هزار نفر شرکت کننده، 1500 نفر در مرحله نیمه نهایی حاضر بودند و از این تعداد نیز 800 نفر به مرحله نهایی راه یافتند.

وی تاکید کرد: در مرحله کشوری نهمین دوره مسابقات قرآنی کشوری ویژه خانواده پاسداران سپاه که برگزارکننده این رویداد قرآنی سپاه امام رضا(ع) است، 291 نفر گروه همسرا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری نهمین دوره مسابقات قرآن خانواده پاسداران سپاه در مشهد

برگزاری نهمین دوره مسابقات قرآن خانواده پاسداران سپاه در مشهد