مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 21 آبان 1398 ساعت 13:212019-11-12اقتصادي

1135 پروژه کشاورزی در کرمان افتتاح شد


کرمان _معاون وزیر جهاد کشاورزی گفت: هزار و 135 پروژه عمرانی و تولیدی در حوزه آب و خاک، تولیدات گیاهی، صنایع تبدیلی و تکمیلی کشاورزی، دام و طیور، - آبزی ­پروری و منابع طبیعی در کرمان افتتاح شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، عبدالمهدی بخشنده امروز سه شنبه در آیین افتتاح طرح های کشاورزی استان کرمان که از طریق ویدئو کنفرانس توسط رییس جمهور انجام شد، بیان داشت: کرمان پهناورترین استان کشور است که علی رغم دارا بودن بیشترین سطح زیر کشت باغات در سالهای اخیر با بحران خشکسالی و کم آبی روبرو است اما کشاورزان همچنان با انگیز مشغول کار و فعالیت هستند.

وی افزود: در این سفر هزار و 135 پروژه عمرانی و تولیدی در حوزه آب و خاک، تولیدات گیاهی، صنایع تبدیلی و تکمیلی کشاورز ، دام و طیور، آبزی ­پروری و منابع طبیعی افتتاح شد که اعتباری بالغ بر 473 میلیارد تومان از محل اعتبارات دولتی و تسهیلات بانکی و سرمایه ­گذاری بخش خصوصی که اشتغال­زایی 2170 نفر در استان را به همراه داشت که با حضور رییس جمهور افتتاح شد و یا مورد بهره برداری قرار خواهند گرفت.

معاون برنامه ریزی وزیر جهاد کشاورزی گفت: همچنین 32 طرح صنایع تبدیلی، تکمیلی، غذایی و کشاورزی با ظرفیت 64 هزار تن جذب مواد خام کشاورزی و با سرمایه­ گذاری 23 میلیارد تومان و اشتغال­زایی 408 نفر به بهره برداری خواهد رسید.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

1135 پروژه کشاورزی در کرمان افتتاح شد

1135 پروژه کشاورزی در کرمان افتتاح شد