مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 21 آبان 1398 ساعت 12:512019-11-12سياسي

دیدار وزیر آموزش وپرورش با اعضای فراکسیون قرآن و عترت


معاون حقوقی و امور مجلس وزارت آموزش و پرورش جزییات نشست مشترک وزیر و معاونان وی با اعضای فراکسیون قرآن و عترت مجلس شورای اسلامی را تشریح کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، علی عسکری از جلسه مشترک وزیر آموزش پرورش با فراکسیون قرآن و عترت مجلس شورای اسلامی در عصر روز گذشته خبر داد و گفت: وزیر آموزش و پرورش با همراهی چند نفر از معاونان این وزارت ضمن دیدار با تعدادی از نمایندگان ملّت در جلسه فراکسیون قرآن و عترت شرکت کرد.

علی عسکری ادامه داد: در این نشست وزیر آموزش وپرورش با اشاره به سند تحول بنیادین که نقشه راه دستگاه تعلیم و تربیت است، مهمترین ساحت کاری و مأموریت آموزش و پرورش را تربیت دینی و قرآنی دانش آموزان معرفی کرد و با اشاره به موانع پیش رو، معضل کنکور را علی رغم قانون حذف کنکور، مانع مهم تربیت فرهنگی و کسب مهارت های دینی دانست.

او افزود: محسن حاجی میرزایی با تشکر از همکاری مجلس و نمایندگان ملت، بر نقش خانواده در تعامل با مدارس و مربیان پرورشی تاکید کرد.

او هدف گذاری درست و فرهنگ سازی را در این رابطه از وظایف مشترک نمایندگان و آموزش وپرورش اعلام کرد و گفت: تعلیم روخوانی و روان خوانی قرآن کریم دانش آموزان مأموریت مهم نظام تعلیم و تربیت است و کارهای خوبی صورت گرفته ولی کافی نیست.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دیدار وزیر آموزش وپرورش با اعضای فراکسیون قرآن و عترت

دیدار وزیر آموزش وپرورش با اعضای فراکسیون قرآن و عترت