مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 21 آبان 1398 ساعت 11:512019-11-12اقتصادي

تداوم روند کاهش قیمت گوشت قرمزدراصفهان


کاهش قیمت گوشت قرمز دربازار اصفهان ادامه دارد.

- ،مرکزاصفهان؛معاون اتحادیه گوشت قرمز شهرستان اصفهان با بیان اینکه با توجه به بارندگی خوب امسال،شاهد فراوانی دام در استان اصفهان هستیم گفت: تحت تأثیر افزایش عرضه گوشت قرمز، قیمت ها از دو هفته پیش در بازار کاهش یافت.

عبدالرزاق آقاجانی افزود:قیمت انواع گوشت قرمز(گوسفند،گوساله و گام) هفته آینده دو تا پنج هزار تومان از نرخ کنونی کمتر و نرخ جدیدبه فروشگاه هااعلام می شود.

وی گفت: هم اکنون قیمت اعلامی اتحادیه به فروشگاه ها و واحدهای صنفی برای هر کیلوگرم گوشت گوسفند درجه 1 با 100 گرم دنبه ، 78 تا 80 هزار تومان و درجه 2(مثل میش و بز) 70 هزار تومان،گوشت گوساله 75 هزار تومان و گوشت گاو 60 تا 65 هزارتومان است.

آقاجانی اضافه کرد: نرخ هر کیلوگرم گوشت قرمز بره 10 تا 15 کیلویی هم حداکثر 100 هزارتومان بایدفروخته شود.

معاون اتحادیه گوشت قرمز شهرستان اصفهان افزود: با توجه به روند کاهشی قیمت گوشت،در حال حاضر نرخ هرکیلوگرم گوسفند زنده 38 تا 40 هزار تومان ،گوساله 26 تا 28 هزارتومان و گاو 18 تا 20 هزار تومان است.

آقاجانی درپایان گفت: هم اکنون 90 درصدواحدهای صنفی گوشت قرمز شهرستان اصفهان ،هر کیلوگرم گوشت گوسفند با شرایط مشابه را تا 85 هزارتومان به فروش می رسانند که تخلف است و مرتب بر قیمت ها نظارت و با متخلفان برخورد می


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تداوم روند کاهش قیمت گوشت قرمزدراصفهان

تداوم روند کاهش قیمت گوشت قرمزدراصفهان