مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 21 آبان 1398 ساعت 10:362019-11-12دانش

تلاش رییس مجتمع آموزش عالی سلامت رامهرمز برای لغو تریبون آزاد دانشجویی


مسؤول بسیج دانشجویی مجتمع آموزش عالی سلامت رامهرمز از تلاش رییس این مجموعه برای لغو برنامه تریبون آزاد دانشجویی خبر داد.

- پیام امین نیا، مسؤول بسیج دانشجویی مجتمع آموزش عالی سلامت رامهرمز صبح امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در اهواز اظهار کرد: تریبون آزاد دانشجویی قرار بود دیروز 20 آبان ساعت 16 در مجتمع آموزش عالی سلامت رامهرمز  برگزار شود که متأسفانه یک ساعت قبل از برنامه رییس مجتمع آموزش عالی سلامت رامهرمز ( وابسته به دانشگاه علوم پزشکی اهواز) بدون اطلاع به ما  به حراست مجموعه دستور می دهد که درب های مجتمع را به روی دانشجویان باز نکنند.

وی افزود: بر این اساس حتی دانشجوهای خوابگاهی را راه ندادند که مجبور شدیم به سختی وارد شویم اما چون درب آمفی تئاتر را نیز بسته بودند، برنامه تریبون آزاد را به ناچار در حیاط دانشکده برگزار کردیم که استقبال خوبی هم شد.

امین نیا گفت: واقعا تعجب می کنیم که دکتر عزتی به عنوان رییس این دانشگاه یا مجتمع آموزش عالی، با دانشجویان چنین برخوردی کرده و برنامه تریبون آزاد را لغو کردند.

وی ادامه داد: برنامه های تریبون آزاد از توصیه های اکید مقام معظم رهبری هستند که این برخورد مسؤولان جای تفکر و تأسف دارد و مشخص نیست چه واهمه ای از به راه افتادن جریان روشنگری در بین جوانان انقلابی دارند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تلاش رییس مجتمع آموزش عالی سلامت رامهرمز برای لغو تریبون آزاد دانشجویی

تلاش رییس مجتمع آموزش عالی سلامت رامهرمز برای لغو تریبون آزاد دانشجویی