موضوعات داغ: - مستمري بگيران - انتخابات مجلس - تامين اجتماعي - مسابقات كشتي - سهام عدالت متوفيان - بازنشستگان تامين اجتماعي - سرمايه گذاران - محصولات ايران خودرو - ايران خودرو - بازار خودرو - بازي شب گذشته بارسلونا - رييس واحد علوم و تحقيقات - لائوتارو مارتينس - قهرمان بوندسليگا - عبدالحميد ضيايي - نفت مسجد سليمان فولاد - مناسبات تجاري ايران و عراق - مهاجرت دانشجويان - پيام رهبر معظم انقلاب - گزارش تصويري اختصاصي - محمد صادق افراسيابي - دم ديلگون - بحران غزه

مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 21 آبان 1398 ساعت 10:222019-11-12فناوري

سال گذشته 33 هزار حمله سایبری در کشور خنثی شد


مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان کرمانشاه گفت: سال گذشته روزانه حدود 100 حمله سایبری در کشور خنثی شده است.

- ایسنا/کرمانشاه مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان کرمانشاه گفت: سال گذشته روزانه حدود 100 حمله سایبری در کشور خنثی شده است.

شهریار بهنیا در همایش روش های نوین پدافند سایبری که امروز (21 آبان) در کرمانشاه برگزار شد، با بیان اینکه امروز حوزه ICT با تمام زندگی افراد در تمام گروه ها و سنین مختلف عجین شده، اظهار کرد: از زمانی که بسیاری از امور در این بستر انجام می شود، شفافیت، سرعت، تمرکز، کاهش هزینه ها و .

را به همراه داشته است.

وی ادامه داد: از سوی دیگر بستر ICT می تواند شرایطی را فراهم کند که برخی با سوءاستفاده از این فضا به دشمنان و مخالفان خود ضربه بزنند.

مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان کرمانشاه با بیان اینکه دشمنان ما نیز از این موضوع سوءاستفاده کرده اند، افزود: سال گذشته نزدیک به 33 هزار حمله سایبری در کشور خنثی شده که هریک از این حملات می توانست یک سازمان، شرکت و یا وزارتخانه را به زانو دربیاورد.

به گفته بهنیا، با استفاده از توان افرادی که در این زمینه فعال هستند سال گذشته تقریبا در هر روز 100 حمله سایبری در کشور خنثی شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سال گذشته 33 هزار حمله سایبری در کشور خنثی شد

سال گذشته 33 هزار حمله سایبری در کشور خنثی شد