مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 21 آبان 1398 ساعت 09:052019-11-12اقتصادي

راه های مقابله و جلوگیری از فرار مالیاتی


معاون نظارت مالی و خزانه دار کشور خزانه دار کشور گفت: سیاست وزارت اقتصاد و دارایی تامین بودجه جاری کشور از درآمد های مالیاتی است.

- مرکز آذربایجان غربی ،دهمین جلسه شورای هماهنگی دستگاههای تابعه وزارت امور اقتصاد و دارایی آذربایجان غربی با حضور دکتر اکرمی معاون نظارت مالی و خزانه دار کشور در ارومیه برگزار شد اکرمی خزانه دار کشور در این جلسه گفت: سیاست وزارت اقتصاد و دارایی تامین بودجه جاری کشور از درآمد های مالیاتی است و این به معنی فشار بر مردم نیست بلکه جلوگیری از فرار مالیاتی است.

غفار پور مدیرکل اقتصاد و امور دارایی استان از راه اندازی سامانه پنجره واحد سرمایه گذاری در استان خبر داد و گفت: در همین راستا توانستیم رتبه اول بهبود فضای کسب و کار کشور را در دو فصل متوالی نخست سال جاری کسب کنیم.

غالب مدیر امور شعب بانک ملی استان نیز در این جلسه گفت: منابع استان در مهر ماه سال جاری 239 هزار میلیارد ریال است که نسبت به مدت مشابه سال گذشته 29 و نیم درصد رشد را نشان می دهد.

مدیر شعب بیمه ایران آذربایجان غربی نیز در این جلسه گفت: 30 شرکت بیمه فعال در استان وجود دارد و امسال در بیمه ایران شعبه آذربایجان غربی 2800 میلیارد ریال حق بیمه تولید شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راه های مقابله و جلوگیری از فرار مالیاتی

راه های مقابله و جلوگیری از فرار مالیاتی