مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 21 آبان 1398 ساعت 08:302019-11-12اقتصادي

70 درصد نانوایی های بروجرد دوگانه سوز هستند


رییس اداره صنعت، معدن و تجارت بروجرد از دوگانه سوز بودن 70 درصد نانوایی های این شهرستان خبر داد و گفت: تمام نانوایی های سنگکی بروجرد تخریبی هستند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، علی شاهرودی ظهر سه شنبه در جلسه پدافند غیر عامل در محل فرمانداری بروجرد اظهار داشت: تا کنون 30 نانوایی در سطح شهر مجهز به موتور برق بوده و در حال حاضر 70 درصد آنها دوگانه سوز هستند که هدف این است نانوایی ها به طور صد در صد به سوخت جایگزین برسند.

وی ادامه داد: تعداد نانوایی های مجهز به موتور برق در شهرستان خیلی کم است و باید افزایش پیدا کند تا آنجا که همه نانوایی ها به طور 100 درصد به موتور برق مجهز شوند.

رییس اداره صنعت، معدن و تجارت بروجرد افزود: در طول هفته گشت های بازرسی داریم که بر تمامی واحدهای صنفی نظارت انجام می گیرد و البته در برخی از این واحدها به ویژه اغذیه فروشی ها مشکلات بهداشتی وجود دارد که با همکاری شبکه بهداشت و درمان بروجرد در رفع آنها کار می شود.

به گفته شاهرودی، تمام نانوایی های سنگکی در سطح شهرستان تخریبی هستند و اگر زلزله ای رخ دهد این واحدها به طور جدی و به شدت آسیب می بینند که باید برای این موضوع چاره اندیشی کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

70 درصد نانوایی های بروجرد دوگانه سوز هستند

70 درصد نانوایی های بروجرد دوگانه سوز هستند