مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 21 آبان 1398 ساعت 08:262019-11-12سياسي

اظهارامیدواری وزیر اطلاعات به وحدت روز افزون مردم مسلمان کشور


وزیر اطلاعات در پیامی به مناسبت هفته وحدت اظهارامیدواری کرد که با وحدت و همدلی روز افزون مردم مسلمان کشورمان، شاهد پیشرفت بیش تر کشور باشیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا در پیام حجت الاسلام سید محمود علوی آمده است: واعتصموا بحبل الله جمیعا ولا تفرقوا قرآن کریم به ما درس اتحاد را می آموزد تا در پرتو اعتصام به ریسمان الهی، از تفرقه بپرهیزیم و از نعمات آسمانی، همدلی و همصدایی بهره مند گردیم .

حضرت امام خمینی (رحمت الله تعالی) با درایت و تدبیری دور اندیشانه، به تأسی از آیات نورانی کتاب وحی، و با اعلام ایام سالروز ولادت با سعادت حضرت ختمی مرتبت، نبی مکرم اسلام، محمد مصطفی (صلوات الله علیه) بنام هفته ی وحدت ، انسجام و همدلی را برای مسلمانان به ارمغان آورده و الگویی ماندگار و ارزشمند به یادگار گذاشتند تا ما مسلمانان در تمامی مسائل پیش رو در جهان اسلام، طریق وحدت را نصب العین خود قرار دهیم.

اینجانب فرا رسیدن ایام ولادت مسعود و فرخنده ی حضرت محمد مصطفی (صلوات الله علیه) رسول گرامی اسلام و امام جعفر صادق (علیه السلام) را که نوید خوش همبستگی برای نیل به اهداف عالیه ی اسلامی است، به محضر با سعادت مقام معظم رهبری (مدظله العالی)، علمای بزرگوار اهل تشیع و تسنن، هم وطنان عزیز و عموم مسلمانان و آزادی خواهان در سراسر پهنه ی گیتی تبریک و تهنیت عرض نمود


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اظهارامیدواری وزیر اطلاعات به وحدت روز افزون مردم مسلمان کشور

اظهارامیدواری وزیر اطلاعات به وحدت روز افزون مردم مسلمان کشور