مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 21 آبان 1398 ساعت 08:012019-11-12اقتصادي

درخواست خط اعتباری برای ساخت مخازن روغن و سیلو در چابهار


شورای توسعه بندر چابهار از طریق بانک مرکزی و سازمان برنامه و بودجه درخواست خط اعتباری ویژه برای ساخت مخازن ذخیره روغن و سیلوی صد هزار تنی را داده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار اقتصادی خبرگزاری فارس، ایرج حسن پور امروز در جمع خبرنگاران در بازدید از بندر چابهار با اشاره به اینکه استان سیستان و بلوچستان در بحث گردشگری رتبه اول کشور را دارد، گفت: 80 درصد تن ماهیان کشور در بندر کنارک تولید می شود.

  دبیر شورای توسعه بندر چابهار با بیان اینکه بحث توسعه محور شرق نقشه راه دولت بود، اظهار داشت: بعد از سفر مقام معظم رهبری به این منطقه بر توسعه سواحل مکران تأکید شد.

بنابراین عزم دولت بر این بود که نگاه ویژه ای به رشد و توسعه چابهار داشته باشد.

وی در سفر نهاوندیان به این منطقه بر ضرورت تشکیل شورای توسعه چابهار تأکید کرد و  بیان داشت: بنابراین مقرر شد تا کلیه دستگاه های دخیل عضو شورا شوند.

حسن پور با بیان اینکه اولین جلسه شورا در چابهار برگزار شد، گفت: در آن جلسه مصوب شد تا ورود کالاهای اساسی به این کشور از این بندر انجام شود و یکی از دلایل تصمیم گیری در این خصوص به دلیل رسوب کالا در بنادر دیگر بود.

  دبیر شورای توسعه بندر چابهار گفت: شرکت بازرگانی ایران اعلام کرد کالاهای وارداتی به جز روغن را با توجه به اینکه انبار ذخیره روغن در این بندر وجود


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

درخواست خط اعتباری برای ساخت مخازن روغن و سیلو در چابهار

درخواست خط اعتباری برای ساخت مخازن روغن و سیلو در چابهار