مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 21 آبان 1398 ساعت 07:352019-11-12سياسي

رسیدن به پلیس هوشمند تا سال 1400 مورد تاکید است


استفاده از تجهیزات به روز می تواند سرعت و دقت ما را بیشتر کند و رسیدن به یک پلیس هوشمند تا سال 1400 یکی موضوعاتی که مورد تاکید نیروی انتظامی است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بندرعباس، سرتیپ حسین اشتری پیش از ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: پلیس گمرک راه اندازی و در حدود 13 گمرک مستقر شد، همکاری خوبی بین پلیس و گمرک ایجاد شده است و در همین مدت کوتاه اثرات مثبتی بوده و کاهش قاچاق را داشته ایم و تخلفات کمتر شده است.

وی ادامه داد: ما بر اساس دستور العمل ستاد کل نیروهای مسلح کار را شروع کرده ایم و تا پایان سال به تمام وظایف عمل خواهیم کرد.

 فرمانده کل ناجا بیان کرد: تمرکز ما بر روی شبکه ها و باندهای بزرگ قاچاق است که توفیقات خوبی در شناسایی و انهدام باندها نصیب شده است که بخشی در داخل کشور و برخی دیگر در خارج کشور هستند که تعدادی از آن ها به کشور بازگردانده شده است.

  اشتری عنوان کرد: اولویت های 12 گانه ای را برای استان ها مشخص کردیم و کاهش جرائم و پیشگیری از جرم باید در استان هرمزگان افزایش کند.

وی گفت: اعتماد مردم به ناجا بالاترین سرمایه ما است و با تکیه با آن تلاش می کنیم میزان خدمت را افزایش می دهیم  فرمانده کل ناجا افزود: بیش از 90 درصد کشفیات ما از لحاظ ریالی نسبت به سال گذشته افزایش یافته است و هرمزگان یکی از استان های پیشتاز


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رسیدن به پلیس هوشمند تا سال 1400 مورد تاکید است

رسیدن به پلیس هوشمند تا سال 1400 مورد تاکید است