مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 21 آبان 1398 ساعت 07:182019-11-12اجتماعي

بهبود وضعیت زیست محیطی شهرهای استان بوشهر با جدیت دنبال می شود


مدیرکل حفاظت محیط زیست استان بوشهر گفت: توسعه درخت کاری و بهبود وضعیت زیست محیطی شهرهای استان بوشهر با جدیت دنبال می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، فرهاد قلی نژاد صبح سه شنبه در نشست هم اندیشی اداره کل حفاظت محیط زیست با شورای اسلامی استان بوشهر اظهار داشت: در راستای حفظ و حراست از محیط زیست در سراسر استان بوشهر برنامه های ویژه ای داریم.

وی از تجهیز ایستگاه پایش آلودگی کنگان خبر داد و اضافه کرد: امیدواریم با وارد مدار شدن دستگاه های محیط زیست در این مناطق، پایش های زیست محیطی واقعی تر و جدی تر شود.

مدیرکل حفاظت محیط زیست استان بوشهر در ادامه به نحوه تقسیم عوارض آلایندگی و هزینه کرد برای امورات زیست محیطی شهر اشاره کرد و افزود: درخت کاری و بهبود وضعیت زیست محیطی شهرها با جدیت در دستور کار است.

وی با اشاره به تشکیل کارگروه پسماند خاطرنشان کرد: جلوگیری از احداث پتروشیمی جدید در منطقه، احداث ایستگاه های محیط بانی، اجرای طرح محیط یار و تشکیل کمیته ملی کاهش آلودگی های زیست محیطی از مواردی است که با جدیت دنبال می شود.

اعضای شورای عالی استان بوشهر نیز به طرح موضوعات و مسائل زیست محیطی در سطح شهرها و روستاهای استان بوشهر پرداختند و نقطه نظرات خود را در موضوعات مطرح شده اعلام کردند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بهبود وضعیت زیست محیطی شهرهای استان بوشهر با جدیت دنبال می شود

بهبود وضعیت زیست محیطی شهرهای استان بوشهر با جدیت دنبال می شود