مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 21 آبان 1398 ساعت 06:472019-11-12اجتماعي

طرح یاریگران در مدارس باهدف کاهش آسیب های اجتماعی


در 20 درصد مدارس کهگیلویه و بویراحمد طرح یاریگران زندگی اجرا می شود.

- مرکز کهگیلویه وبویراحمد، مدیرکل آموزش و پرورش این استان گفت: طرح یاریگران زندگی در راستای اجرای سند تحول بنیادین آموزش و پرورش و برنامه های ستاد مبارزه با مواد مخدر به منظور ظرفیت سازی برای رشد و توسعه خدمات پیشگیرانه در مدارس کهگیلویه و بویراحمد و با هدف افزایش کارایی و اثر بخشی فعالیت های پیشگیرانه تشکیل شد.

زارع پور با بیان اجرای نقشه مبارزه با آسیب های اجتماعی از جمله مواد مخدر افزود: باهدف کنترل و کاهش آسیب های اجتماعی 33 برنامه برای هفته مبارزه با آسیب ها طراحی و اجرا می شود.

وی ادامه داد: کانون یاریگران زندگی با مشارکت وزارت آموزش و پرورش، استانداری و ستاد مبارزه با مواد مخدر و با همکاری تشکل های دانش آموزان از سال تحصیلی 99-98 در 20 درصد مدارس استان تشکیل می شود.

زارع پور گفت: ترویج نهضت فرهنگی واجتماعی و پیشگیری از آسیب های اجتماعی، گسترش پوشش برنامه های پیشگیرانه با تمرکز اقدامات بر پیشگیری اولیه از اعتیاد از اهداف طرح یاریگران زندگی می باشد.

دبیر کمیته فرهنگی ستاد مبارزه با آسیب ها ی اجتماعی هم گفت: تلاش می کنیم برنامه های هفته پیشگیری از آسیب ها با رویکرد نوگرایانه و خلاقانه اجرا شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طرح یاریگران در مدارس باهدف کاهش آسیب های اجتماعی

طرح یاریگران در مدارس باهدف کاهش آسیب های اجتماعی