مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 21 آبان 1398 ساعت 06:422019-11-12اجتماعي

جوی پایدار در بیشتر نقاط استان سمنان/ کشاورزان مراقب سرمازدگی باشند


نگاهی به نقشه های هواشناسی نشان می دهد که جوی پایدار طی سه روز آتی بر استان سمنان حاکم است اما برودت هوا در بخش هایی مانند شهمیرزاد و کالپوش نگران کننده خواهد بود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، طبق پیش بینی هواشناسی، آسمان غالب نقاط استان سمنان هم زمان با روزهای سه شنبه، چهارشنبه و پنج شنبه، جوی پایدار و آسمانی صاف است اما برودت هوا در برخی نقاط مانند شاهرود، بسطام، مجن، کلاته خیج، جیلان، رضوان، کالپوش، نام نیک، میامی، فرومد و حتی شمال دامغان، شهمیرزاد و فولاد محله و .

نگرانی هایی را برای کشاورزان و دامداران پدید آورده است.

امروز بیشینه و کمینه دمای هوای رضوان (کالپوش، نام نیک و گلستان) 15 درجه بالای صفر و دو درجه زیر صفر گزارش شده است همچنین در شهمیرزاد نیز بیشینه و کمینه دمای هوا به ترتیب 13 درجه بالای صفر و یک درجه زیر صفر است، این امر نشان می دهد که در این روزهای پایانی آبان ماه 98 مردم این دو بخش عمدتاً کشاورزی و باغی استان سمنان هوای زیر صفر و احتمالاً یخ زدگی درختان و معابر را تجربه خواهند کرد.

سرمای هوا در شرق استان سمنان این وضعیت در شاهرود، مجن، بسطام و کلاته خیج و شاهکوه هم دیده می شود، امروز بیشینه و کمینه دمای هوای شاهرود این بزرگ ترین و پرجمعیت ترین شهرستان دیار قومس، 16 و سه درجه بالای صفر است و هرچند آسمان صاف گزار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جوی پایدار در بیشتر نقاط استان سمنان/ کشاورزان مراقب سرمازدگی باشند

جوی پایدار در بیشتر نقاط استان سمنان/ کشاورزان مراقب سرمازدگی باشند