مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 21 آبان 1398 ساعت 06:232019-11-12فرهنگي

مشارکت 380 هنرمند روستایی گلستانی در سیزدهمین جشنواره فرهنگ اقوام


مدیرکل امور روستایی و شوراها استانداری گلستان گفت: 380 هنرمند و تولیدکننده در بخش روستایی سیزدهمین جشنواره فرهنگ اقوام ایران زمین مشارکت خواهند داشت.

- ایسنا/گلستان مدیرکل امور روستایی و شوراها استانداری گلستان گفت: 380 هنرمند و تولیدکننده در بخش روستایی سیزدهمین جشنواره فرهنگ اقوام ایران زمین مشارکت خواهند داشت.

علی نصیبی بیان کرد: بیش از 20 سازه روستایی جهت جشنواره مذکور در دو شهرستان گرگان و گنبد ایجاد خواهد شد.

وی گفت: علاوه بر معرفی معماری بومی روستاها و شیوه سنتی زندگی، بازنمایش فرهنگ ریشه دار روستاها اعم از آیین ها و موسیقی و بازی ها و غذاها، معرفی ظرفیت ها و تولیدات اقتصادی روستایی در جشنواره مذکور مدنظر ما خواهد بود.

مدیرکل امور روستایی و شوراها استانداری گلستان اظهار کرد: طی سال های اخیر توجه ویژه ای به ظرفیت های اقتصادی و فرهنگی روستاها شده که راه اندازی نزدیک به هفت هزار کارگاه اقتصادی جدید در روستاهای گلستان و برپایی ده ها جشنواره فرهنگی از جمله این اقدامات است.

نصیبی افزود: با هماهنگی به عمل آمده با اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری گلستان به عنوان متولی برگزاری جشنواره مذکور و جلسات هماهنگی با بخشداری ها، دهیاری ها و شوراهای روستایی و کارکنان دهیاری ها و فعالان فرهنگی اجتماعی روستاها با همگر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مشارکت 380 هنرمند روستایی گلستانی در سیزدهمین جشنواره فرهنگ اقوام

مشارکت 380 هنرمند روستایی گلستانی در سیزدهمین جشنواره فرهنگ اقوام