مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 21 آبان 1398 ساعت 06:092019-11-12سياسي

انتقاد «حاجی دلیگانی» از تعلل مرکز پژوهش ها در تبیین بیانیه گام دوم انقلاب


یک عضو فراکسیون ولایی مجلس با تاکید بر این که 10 ماه از ابلاغ بیانیه گام دوم انقلاب از سوی رهبری می گذرد خواستار تسریع مرکز پژوهش های مجلس در زمینه روشن کردن وظایف مجلس در این زمینه شد.

- انتقاد حاجی دلیگانی از تعلل مرکز پژوهش ها در تبیین بیانیه گام دوم انقلاب یک عضو فراکسیون ولایی مجلس با تاکید بر این که 10 ماه از ابلاغ بیانیه گام دوم انقلاب از سوی رهبری می گذرد خواستار تسریع مرکز پژوهش های مجلس در زمینه روشن کردن وظایف مجلس در این زمینه شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، حسینعلی حاجی دلیگانی در تذکری شفاهی در جلسه علنی امروز مجلس خطاب به رییس مجلس گفت: شما بارها در خصوص بیانیه گام دوم انقلاب که از سوی رهبری ابلاغ شده است به مرکز پژوهش ها ماموریت داده اید تا آن چه مربوط به حوزه کاری مجلس است را برای نمایندگان تبیین کند.

وی در ادامه اظهار کرد: اما با گذشت 10 ماه از ابلاغ رهبری که ایشان نیز تاکید داشتند مدت ها بر روی این موضوع کار کارشناسی انجام داده اند می گذرد اما هنوز خبری از این موضوع در مجلس نیست.

نماینده مردم شاهین شهر در مجلس تصریح کرد: عمر مجلس دهم رو به پایان است و از شما می خواهم دستور دهید مرکز پژوهش ها فورا در زمینه تبیین بیانیه گام دوم اقدام کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انتقاد «حاجی دلیگانی» از تعلل مرکز پژوهش ها در تبیین بیانیه گام دوم انقلاب

انتقاد «حاجی دلیگانی» از تعلل مرکز پژوهش ها در تبیین بیانیه گام دوم انقلاب