مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 21 آبان 1398 ساعت 06:062019-11-12سياسي

اختتامیه ی نخستین کمپ کارآفرینی ایلام برگزار می شود


مسئول کمیته ی تبلیغات و اطلاع رسانی نخستین کمپ کارآفرینی دانشجویان دانشگاه جامع علمی کاربردی استان ایلام، از برگزاری مراسم اختتامیه ی این رویداد در روز دوشنبه 27 آذر خبر داد.

- مسئول کمیته ی تبلیغات و اطلاع رسانی نخستین کمپ کارآفرینی ایلام: اختتامیه ی نخستین کمپ کارآفرینی ایلام برگزار می شود ایسنا/ایلام مسئول کمیته ی تبلیغات و اطلاع رسانی نخستین کمپ کارآفرینی دانشجویان دانشگاه جامع علمی کاربردی استان ایلام، از برگزاری مراسم اختتامیه ی این رویداد در روز دوشنبه 27 آذر خبر داد.

شهریار رستمی در گفت و گو با ایسنا، اظهار کرد: در نخستین کمپ کارآفرینی دانشجویان دانشگاه علمی کاربردی استان ایلام که از روز شنبه 18 آبان در مرکز علمی کاربردی جهاددانشگاهی آغاز شد تیم های دانشجویی با 19 ایده شرکت کردند.

وی گفت: در ادامه ی این برنامه 8 ایده انتخاب شدند و با تشکیل تیم و پس از تکمیل بوم مدل کسب و کار ، ایده های خود را در مرحله نهایی ارائه و پس از داوری سه ایده به عنوان ایده برتر انتخاب شدند که در مراسم اختتامیه معرفی و تجلیل خواهند شد.

رییس مرکز علمی کاربردی جهاددانشگاهی استان ایلام تصریح کرد: گردشگری روستایی و بوم گردی ، فرآوری مخصولات زراعی و باغی و خدمات بازاریابی و تبلیغات را از موضوعات این کمپ بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اختتامیه ی نخستین کمپ کارآفرینی ایلام برگزار می شود

اختتامیه ی نخستین کمپ کارآفرینی ایلام برگزار می شود