مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 21 آبان 1398 ساعت 05:442019-11-12اقتصادي

افزایش 25 درصدی گاز تزریقی از پالایشگاه گاز ایلام به شبکه سراسری


معاون عملیات شرکت پالایش گاز ایلام از افزایش 25 درصدی گاز تزریقی تصفیه شده این پالایشگاه به خط سراسری در سال جاری خبر داد.

- افزایش 25 درصدی گاز تزریقی از پالایشگاه گاز ایلام به شبکه سراسری ایسنا/ایلام معاون عملیات شرکت پالایش گاز ایلام از افزایش 25 درصدی گاز تزریقی تصفیه شده این پالایشگاه به خط سراسری در سال جاری خبر داد.

مهندس عابدین زرگوشی اظهار کرد: بعد از تعمیرات اساسی و با نصب و راه اندازی مبدل حرارتی کلدباکس، خوشبختانه تولیدات پالایشگاه گاز ایلام بصورت کمی و کیفی بهبود یافته و میانگین گاز تزریقی به خط سراسری در مقایسه با زمان مشابه در سال گذشته 25 درصد افزایش داشته است.

وی از افزایش 15 درصدی تولید میعانات گازی نسبت به سال گذشته خبر داد و اظهار کرد: تولید گوگرد نیز نسبت به زمان مشابه در سال گذشته 35 درصد افزایش یافته که همه این موفقیت ها در سایه تلاش و کوشش مستمر پرسنل پالایشگاه در راستای پایداری تولید بوده است.

معاون عملیات شرکت پالایش گاز ایلام بابیان اینکه به لحاظ کیفی نیز پس از سال ها میانگین مرکاپتان گاز تزریقی به خط سراسری بهبود یافته است، ادامه داد: انتظار می رود میزان افزایش تولید گاز مایع خام ( LPG) نیز متناسب با افزایش گاز تولیدی و با نوید دریافت خوراک به زودی از سوی پتروشیمی ایلام، نیز بسیار چشمگیر باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش 25 درصدی گاز تزریقی از پالایشگاه گاز ایلام به شبکه سراسری

افزایش 25 درصدی گاز تزریقی از پالایشگاه گاز ایلام به شبکه سراسری