مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 21 آبان 1398 ساعت 05:402019-11-12سياسي

کاراته کرمانشاه می تواند سهمیه المپیک بگیرد


رییس هیات کاراته استان کرمانشاه بابیان اینکه کاراته کرمانشاه قهرمانانی جهانی دارد، عنوان کرد: هامون درفشی پور و سعید احمدی از امیدهای کاراته کرمانشاه برای کسب سهمیه المپیک هستند.

- ایسنا/کرمانشاه رییس هیات کاراته استان کرمانشاه بابیان اینکه کاراته کرمانشاه قهرمانانی جهانی دارد، عنوان کرد: هامون درفشی پور و سعید احمدی از امیدهای کاراته کرمانشاه برای کسب سهمیه المپیک هستند.

سعید نصراللهی در نشستی خبری، تلاش برای حفظ و نگهداشت قهرمانان را یکی از اولویت های کنونی کاراته کرمانشاه دانست و اظهار کرد: در کنار این مسئله شناسایی استعدادهای جدید و رشد و پرورش آنها در راستای پشتوانه سازی برای کاراته استان دیگر برنامه جدی در دستور کار هیات کاراته استان است.

وی افزود: هرچند در حال حاضر کاراته کرمانشاه از وجود قهرمانان بزرگ و مطرحی همچون سعید احمدی، هامون درفشی پور، مهدی خدابخشی و پگاه زنگنه برخوردار است، اما متاسفانه طی سالهای گذشته چندان روی بحث شناسایی استعدادهای جدید کار نشده تا برای این قهرمانان جایگزین داشته باشیم.

رییس هیات کاراته استان کرمانشاه تصریح کرد: در این راستا، طی چندماه اخیری که ریاست هیات را برعهده گرفته ام، با همکاری بزرگان این رشته روی بحث استعدادیابی برنامه ریزی های دقیقی را انجام داده ایم و با مدنظر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کاراته کرمانشاه می تواند سهمیه المپیک بگیرد

کاراته کرمانشاه می تواند سهمیه المپیک بگیرد