مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 21 آبان 1398 ساعت 05:312019-11-12اقتصادي

الزامات استخراج رمز ارزها در بخش خصوصی و دولتی


بررسی جامع مزیت ها و چالش های رمزارزها از این جهت برای سیاستگذاری حائز اهمیت است که در وهله اول، با شناخت مزیت ها، رویکرد منفی قانونی استفاده از رمزارز منتفی می شود و در وهله دوم، - قانونگذاران با شناخت چالش¬های این ارزها درصدد طراحی قوانین و مقررات پیشگیرانه و کنترل کننده برمی آیند.

پژوهش خبری صدا وسیما: گسترش و توسعه فناوری های مالی طی چند سال اخیر تأثیرات متفاوتی در نظام پولی کشورها از یک سو و نظام مالی بین المللی از سوی دیگر داشته است.

محصولات مبتنی بر فناوری های مالی علاوه بر تسهیل و افزایش کیفیت و سرعت در مبادلات مالی جهانی، توانسته اند به سمت کاهش سیطره دولت ها بر نظام مالی جهانی نیز حرکت نمایند و قواعد و چارچوب های جدیدی را به نظام مالی دولت ها و جهان تحمیل کنند.

مهمترین مصداق آن که طی چند سال اخیر با رشدی فراگیر در حال حرکت می باشد، دسته مربوط به رمزارزها است که به دلایل متعدد از جمله غیرمتمرکز بودن و سرعت و کارایی بالا مورد استقبال برخی کشورها قرار گرفته و از سوی دیگر، به دلایلی از جمله مصرف بالای انرژی، خطر پولشویی و کاهش تسلط دولت ها بر برخی نقل و انتقالات مالی بین المللی با مواضع متناقض برخی کشورها مواجه شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

الزامات استخراج رمز ارزها در بخش خصوصی و دولتی

الزامات استخراج رمز ارزها در بخش خصوصی و دولتی