مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 21 آبان 1398 ساعت 05:212019-11-12فرهنگي

«واوارا» یک نمایش محیط زیستی


کارگردان نمایش «واوارا» دو پیام نمایش را این گونه مطرح کرد: «واوارا» از محیط زیست و حفاظت از آن و محاصره کردن مردم و بروز جنگ ها می گوید.

- ایسنا/همدان کارگردان نمایش واوارا دو پیام نمایش را این گونه مطرح کرد: واوارا از محیط زیست و حفاظت از آن و محاصره کردن مردم و بروز جنگ ها می گوید.

ژولی دکلرک که از کشور بلژیک با نمایش واوارا در بیست و ششمین جشنواره تئاتر کودک و نوجوان همدان حضور یافته است، در گفت وگو با ایسنا، با بیان اینکه نخستین بار است که در یک جشنواره ایرانی شرکت می کند، اظهار کرد: مردم ایران بسیار رفتار دوستانه و مهربانی داشته و قلب های قشنگی دارند و به هر نحو به یکدیگر کمک می کنند.

وی درباره سایر نمایش های جشنواره بیان کرد: با توجه به اینکه موسقیدان گروه کنسرت داشت، نمی توانستیم زودتر در جشنواره حضور پیدا کنیم بنابراین روز گذشته به همدان رسیدیم و مشغول آماده سازی دکور این نمایش بودیم و نتوانستیم نمایشی ببینیم و فقط یکی از نمایش های خیابانی جشنواره را دیدیم که جالب بود.

دکلرک با بیان اینکه داستان نمایش واوارا درباره دختری است که برای ساخت منزلش جنگل و طبیعت را خراب می کند، ادامه داد: این داستان دارای دو پیام است؛ یکی در مورد محیط زیست و لزوم حفاظت از آن است و دیگری مفهوم مهاجرت و هجوم انسان ها به مکان ها و کشورهای جد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«واوارا» یک نمایش محیط زیستی

«واوارا» یک نمایش محیط زیستی