مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 21 آبان 1398 ساعت 05:052019-11-12فرهنگي

نمایش «مزه دروغ تلخه» در سالن شهید آوینی


اجرای مزه دروغ تلخه، به کارگردانی سمیرا یزدان پژوه، مورد استقبال تماشاگران کودک در پلاتو مجتمع فرهنگی شهید آوینی همدان قرار گرفت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فضای مجازی خبرگزاری صدا و سیما، به نقل از روابط عمومی جشنواره تئاتر کودک و نوجوان همدان، نمایش روایت زنبورهایی را تصویر کرده اند که خانواده زنبورها برای پرداخت اجاره به صاحب خانه هر روز از صبح زود مشغول جمع آوری عسل هستند.

در این میان زنبوری به نام ویز ویزو که تنبل و بازیگوش است برای جبران تنبلی هایش مدام دروغ می گوید.

تا این که یک روز ملخ پیری از او نشانی درخت بلوط را می پرسد ولی او برای خنده به ملخ پیر دروغ می گوید و او را اشتباه راهنمایی می کند و همین امر باعث رخ دادن مسائلی می شود.

همچنین مهم ترین پیامی که این نمایش به خردسالان و کودکان می رسونه اینه که برای جبران اشتباهاتی چون تنبلی دروغ نگیم که دچار دردسرهای بزرگی می شیم که باید برای جبرانش هزینه های سنگینی بپردازیم و در طول نمایش کودکان با شخصیت های مثبت و منفی نمایش ارتباط درستی برقرار می کنند و حتی خرس پشمالو رو که مدام زنبور را گول می زند مورد شماتت قرار می دهند و به او می گویند چرا گولش می زنی یا با زنبور همزاد پنداری می کنند و بهش مدام هشدار خطرهای وارده از طرف خرس را می دهند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نمایش «مزه دروغ تلخه» در سالن شهید آوینی

نمایش «مزه دروغ تلخه» در سالن شهید آوینی