مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 21 آبان 1398 ساعت 05:032019-11-12سياسي

مساجد قدیمی شهرستان هشترود ساماندهی می شوند


مساجد قدیمی شهرستان هشترود ساماندهی می شوند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، امین امینیان دیشب به همراه حجت الاسلام رحیمی امام جمعه هشترود، علیرضا قوچی معاون اداره کل میراث فرهنگی استان و سعیدی رییس اداره میراث فرهنگی شهرستان هشترود از مجموعه آثار تاریخی و طبیعی شهرستان هشترود بازدید کردند.

در بازدید از مساجد تاریخی مسجد جامع و مسجد ولیعصر واقع در روستای لامشان بر تکمیل کردن نواقصات موجود در بنای مساجد تاکید و همچنین مقرر شد طرح توسعه مسجد جامع واقع در خود شهر در دستور کار کمیته فنی اداره کل میراث فرهنگی استان قرار گیرد.

در بازدید از جاده گردشگری سلامت نیز عنوان شد این جاده در امتداد رودخانه آغ بولاغ در شهر هشترود بوده و طی روزهای آینده با اعتباری بالغ بر 700 میلیون تومان پیمان سپاری شده و عملیات اجرایی آن آغاز خواهد شد.

بازدید از بقعه بایزید بسطامی دیگر برنامه این بازدیدها بود.

این بنا در روستای عزیزکندی شهرستان هشترود واقع شده، نزدیکی آن به اتوبان تبریز- زنجان و قدمت زیاد بنا آن را از سایر نمونه های مشابه متمایز می کند، از سال گذشته اعتباری بمنظور مرمت، محوطه سازی و نورپردازی بنا تخصیص یافته و پیش بینی می شود امسال عملیات اجرایی آن به اتمام برسد و قابل استفاده برای علاقه مندان باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مساجد قدیمی شهرستان هشترود ساماندهی می شوند

مساجد قدیمی شهرستان هشترود ساماندهی می شوند