مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 21 آبان 1398 ساعت 04:572019-11-12فناوري

طرح بیستون بدنبال پیاده سازی تحول دیجیتال است


دبیرکل سازمان نظام صنفی رایانه ای کشور گفت: با اجرای طرح بیستون به دنبال این هستیم که با شناسایی دو یا سه اولویت اصلی صنایع، بحث تحول دیجیتال را پیاده سازی کنیم.

- ایسنا/مرکزی دبیرکل سازمان نظام صنفی رایانه ای کشور گفت: با اجرای طرح "بیستون" به دنبال این هستیم که با شناسایی دو یا سه اولویت اصلی صنایع، بحث تحول دیجیتال را پیاده سازی کنیم.

رسول سراییان در حاشیه آیین افتتاح چهاردهمین نمایشگاه الکامپ استان مرکزی در گفت وگو با ایسنا، با بیان اینکه سه حوزه شرکت های فناوری اطلاعات و ارتباطات، دولت الکترونیک و استارت آپ ها در نمایشگاه های الکامپ تحت پوشش قرار می گیرند، اظهار کرد: آشنایی صنایع مختلف با دستاوردهای حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات و همچنین حوزه استارت آپ ها مهم ترین رسالت نمایشگاه های الکامپ در فضای امروزی هستند و تحول و اقتصاد دیجیتال بواسطه ارتباط و آشنایی صنایع مختلف با این صنایع محقق می شود.

وی برگزاری نمایشگاه های الکامپ را بزرگترین و بهترین فرصت آشنایی مدیران و صاحبان صنایع مختلف با حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات عنوان کرد و افزود: آشنایی صنایع مختلف با این دستاوردها می تواند در روند فعالیت آنها تحول شگرفی ایجاد کند و با افزایش نوآوری و خلاقیت، به کاهش هزینه های صنایع منجر شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طرح بیستون بدنبال پیاده سازی تحول دیجیتال است

طرح بیستون بدنبال پیاده سازی تحول دیجیتال است