مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 20 آبان 1398 ساعت 20:152019-11-11سياسي

تحقق بیانیه گام دوم انقلاب مدنظر شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی است


سخنگوی شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی استان مرکزی گفت: تحقق بیانیه گام دوم انقلاب، در برنامه ریزی های شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی استان مرکزی مدنظر قرار دارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، عباس خسروانی شامگاه دوشنبه در نشست خبری در اراک، اظهار داشت: نظام جمهوری اسلامی مبتنی بر مردم سالاری دینی، نیازمند فعالیت های تشکیلاتی و منسجم است و افزون بر آن حضور در فعالیت های انتخاباتی نیازمند فعالیت تشکیلاتی می باشد.

وی افزود: بر این اعتقاد هستیم هنگامی که کارها به صورت تشکیلاتی منسجم شکل گیرد با موفقیت بیشتری همراه است بنابراین شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی استان مرکزی در گام اول با پیش رو بودن انتخابات مجلس ساختار منسجم و تشکیلاتی را از ماه های گذشته شکل داده به طوری که جلسات منظمی با شخصیت های بزرگ استان، اساتید و شخصیت های پیشکسوت در حوزه های مختلف سیاسی و اجتماعی برگزار کرده است.

سخنگوی شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی استان مرکزی بیان کرد: در بسیاری از شهرستان ها ساختار تشکیلاتی شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی شکل گرفته است و برای یک فعالیت تشکیلاتی و منسجم در انتخابات مجلس شورای اسلامی آماده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تحقق بیانیه گام دوم انقلاب مدنظر شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی است

تحقق بیانیه گام دوم انقلاب مدنظر شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی است