مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 20 آبان 1398 ساعت 18:382019-11-11اقتصادي

200 خانوار سیل زده شرق مازندران کمک بلاعوض دریافت کردند


معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری مازندران با اشاره به خسارت سیل اخیر گفت: 200 خانوار شرق استان کمک بلاعوض دریافت کردند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، مهدی رازجویان شامگاه دوشنبه در جلسه بررسی مشکلات و معضلات سیل بهشهر در فرمانداری این شهرستان افزود: تلاش برای جبران خسارت سیل با کمک مسوولان و ارزیابی درست خسارت ها باید در دستور کار قرار گیرد.

وی اظهار داشت: مردم مازندران کشاورزی است و به دلیل نداشتن بودجه برای سد سرشاخه گیر و جلوگیری از تهدیداتی که جنگل و منابع طبیعی را تهدید می کند، سالانه بخش کشاورزی متحمل خسارت های فراوان می شود.

رازجویان با اعلام اینکه سیل به دست انسان ایجاد می شود؛ یادآور شد: مازندران در طول سال با 40 درصد بارندگی در سال روبرو است و در اغلب زیرگذرهای استان شاهد آبگرفتگی هستیم و باید این معضل برطرف شود.

رازجویان با اعلام اینکه رانش در مناطق مختلف شرق مازندران در سیل اخیر خسارت فراوان داشت؛ تصریح کرد: باید در ابن بخش با تیم های مختلف وارد کار شد و برنامه ریزی انجام و مشاور گرفت تا کارها اجرایی شود.

وی در مورد آورده ها گفت: براساس مصوبه می توان از آورده رودخانه برای تثبیت رودخانه و دیواره سازی رودخانه استفاده شود و می توان این مساله را در شرق مازندران هم تعمیم داد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

200 خانوار سیل زده شرق مازندران کمک بلاعوض دریافت کردند

200 خانوار سیل زده شرق مازندران کمک بلاعوض دریافت کردند