مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 20 آبان 1398 ساعت 16:442019-11-11اقتصادي

اجرای 18 طرح پتروشیمی در منطقه آزاد چابهار


مدیرعامل شرکت تامین زیرساخت های منطقه آزاد چابهار گفت: 18 طرح پتروشیمی در سه فاز در منطقه آزاد چابهار اجرا خواهد شد که هر طرح 400 اشتغال ایجاد خواهد کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار اقتصادی خبرگزاری فارس، مهدی کوهی مدیرعامل بخش زیرساخت های منطقه آزاد چابهار در جمع خبرنگاران در بازدید از منطقه آزاد چابهار گفت: 17 طرح پتروشیمی برای اجرای در سه فاز منطقه آزاد چابهار در دست اجرا است که فاز یک آن شامل 6 واحد می شود که از دو سال پیش شروع شده و 30 درصد آن پیش رفته است.

  وی بیان داشت: ظرفیت هر یک از واحدها یک میلیون و 600 هزار تن است که از سال 1401 به ترتیب به مدار بهره برداری وارد می شود.

  مدیرعامل شرکت تامین زیرساخت های منطقه آزاد چابهار بیان داشت: از سال1401 هر سال یک واحد به مدار بهره برداری می رسد.

  وی گفت: تامین مالی فاز دو و سه با کشور چین خواهد بود که این موضوع در سفر رییس جمهور کشورمان به پکن مورد توافق واقع شد و براساس اعلام مرتضی بانک رییس دبیرخانه مناطق آزاد آخرین اقدامات قانونی آن توسط چین در حال انجام است و علی رغم تحریم های آمریکا، تامین مالی آن در حال انجام است.

  کوهی همچنین به احداث خط لوله متان اشاره کرد و گفت: 38 کیلومتر از این پروژه اجرا شده و بقیه آن در قالب 4 پیکره در حال انجام است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای 18 طرح پتروشیمی در منطقه آزاد چابهار

اجرای 18 طرح پتروشیمی در منطقه آزاد چابهار