مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 20 آبان 1398 ساعت 16:052019-11-11اجتماعي

95 درصد از شرکت کنندگان موفق به کسب گواهی صلاحیت حرفه ای معلمی کشور


سرپرست معاونت نظارت، ارزیابی و تضمین کیفیت دانشگاه فرهنگیان: بیش از 95 درصد از شرکت کنندگان آزمون جامع دانشگاه فرهنگیان موفق به کسب گواهی صلاحیت های حرفه ای معلمی در کشور شدند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری صدا و سیما ، مرکز اصفهان؛ رضا کچوییان در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری صداوسیما گفت: مشمولان آزمون اصلح ورودی سال های 96 و 97 و افراد باقی مانده از سال 95، 15 هزار و 908 نفر هستند که از این تعداد شرکت کننده نزدیک به 95.

4 درصد موفق به کسب گواهی صلاحیت های حرفه معلمی شدند.

سرپرست معاونت نظارت، ارزیابی و تضمین کیفیت دانشگاه فرهنگیان با اشاره به اینکه کمتر از 5 درصد از مهارت آموزان موفق به کسب گواهی صلاحیت های حرفه معلمی نشدند افزود: پایان آذر ماه سال جاری زمان برگزاری آزمون جبرانی برای این تعداد مهارت آموز است.

وی با تأکید بر پایش و رصد صلاحیت حرفه ای افراد برای ورود به آموزش و پرورش گفت: همچنین شرکت کنندگان می توانند برای اعتراض به نتایج اعلام تا 30 آبان ماه از طریق سایت مرکز سنجش دانشگاه فرهنگیان ثبت کنند.

کچوییان گفت: برای جبران نیروی انسانی مورد نیاز آموزش و پرورش براساس اساسنامه دانشگاه فرهنگیان، دانش آموختگان علاقمند به حرفه معلمی از سایر دانشگاه های کشور پس از گذر از مراحل آزمون استخدامی، مصاحبه و گزینش با ورود به دانشگاه فرهنگیان و گذ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

95 درصد از شرکت کنندگان موفق به کسب گواهی صلاحیت حرفه ای معلمی کشور

95 درصد از شرکت کنندگان موفق به کسب گواهی صلاحیت حرفه ای معلمی کشور